خانومی اسکین

خانومی اسکین
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
تبلیغات



تیر کشیدن بیضه و درد بیضه ممکن است حتی در کشاله ران هم حس شود. اگر این عارضه با گذشت زمان بهبود پیدا نکند و با تب و لر همراه شود برای جلوگیری از دیگر عوارض باید به پزشک مراجعه کنید. تیر کشیدن بیضه و کشاله ران عارضه‌ای است که بسیاری از آقایان ممکن است آن را تجربه کنند. در برخی مواقع بیماری‌های اورولوژی باعث درد بیضه می‌شوند. این درد از بیضه به اطراف آن گسترش می‌یابد به طوریکه فرد در ناحیه کشاله ران نیز احساس درد می‌کند. البته همیشه علت درد کشاله ران بیماری‌های اورولوژی نیست، التهاب و آسیب استخوان‌ها، تاندون‌ها و لیگامنت‌های ناحیه کشاله ران نیز می‌تواند باعث ایجاد درد در این ناحیه شود. در صورتیکه درد بیضه و کشاله ران با تب و لرز، خون در ادرار و بروز برجستگی در بیضه و اطراف آن همراه باشد، باید سریعا به پزشک مراجعه شود. برخی از علل درد بیضه در صورتیکه به موقع تشخیص داده نشوند، عوارض جبران ناپذیری به دنبال خواهند داشت. ما در این مطلب به بررسی برخی از علل اورولوژی و غیر اورولوژی تیر کشیدن بیضه و کشاله ران و روش درمان آن می‌پردازیم.

تیر کشیدن بیضه و کشاله ران با منشا اورولوژی
۱. عفونت اپیدیدیمیت

اپیدیدیم لوله‌ای برای جمع آوری و حمل اسپرم است که در پشت بیضه قرار دارد. در برخی مواقع این لوله در اثر عفونت ملتهلب و متورم می‌شود، این عارضه با نام اپیدیدیمیت شناخته می‌شود. این بیماری ممکن است در اثر عفونت‌های مقاربت جنسی مانند سوزاک، کلامیدیا یا عفونت دستگاه ادراری ایجاد شود. معمولا اپیدیدیم با درد یک طرفه بیضه، تورم و قرمزی بیضه، تب، ادرار دردناک و تغییر رنگ ادرار همراه است.

برای درمان این نوع عفونت درمان های زیر قابل استفاده است:

  • آنتی بیوتیک‌ها: مصرف آنتیبیوتیک‌ها می‌تواند به درمان این بیماری کمک کند. در صورتیکه بیماری ناشی از عفونت‌های مقاربت جنسی باشد پزشک سیپروفلوکسین ۲۵۰ میلی گرم را به همراه داکسی سایکلین، لووفلوکساسین یا افلوکساسین تجویز می‌کند، اما در مواقعی که بیماری ناشی از عفونت جنسی نیست معمولا لووفلوکساسین یا افلوکساسین تجویز می‌شود.

  • استامینوفن و دارو‌های ضد درد: مصرف استامینوفن می‌تواند به کاهش تب ناشی از عفونت اپیدیدیمیت کمک می‌کند، همچنین دارو‌های مسکن مانند ایبوپروفن می‌توانند درد و التهاب را کاهش دهند.

  • جراحی: در برخی مواقع اپیدیدیمیت می‌تواند باعث ایجاد دمل چرکی شود. در چنین شرایطی پزشک از طریق جراحی بخشی یا تمام اپیدیدیم را برمی‌دارد.

۲. هیدروسل

جمع شدن مایع در اطراف بیضه باعث تورم بیضه یا ناحیه کشاله ران می‌شود و با نام بیماری هیدروسل یا آب آوردن بیضه شناخته می‌شود. این بیماری در کودکان زیر یک سال شایع است، اما خوشبختانه در اکثر مواقع بدون درمان بهبود می‌یابد. معمولا هیدروسل با ایجاد تورم بدون درد در یک یا هر دو بیضه شروع می‌شود، با پیشرفت بیماری مقدار التهاب افزایش یافته و ممکن است باعث تیر کشیدن بیضه و کشاله ران شود.

برای درمان هیدروسل درمان های زیر قابل استفاده است:

در صورتیکه هیدوروسل به صورت خود به خودی در مدت شش ماه بهبود نیابد و با درد و ناراحتی همراه باشد، برای درمان جراحی توصیه می‌شود. جراحی معمولا تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام می‌شود. ابتدا جراح برشی روی شکم یا کیسه بیضه ایجاد کرده و مایع اطراف بیضه را تخلیه می‌کند.

 


تاريخ : پنج شنبه 2 مرداد 1399 ساعت: 2:55 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا



تنها در چهار مرحله ی نیاز، انتخاب، خرید و تحویل، نیاز شما برطرف می شود: شناسایی نیاز خود و انتخاب آن از طریق سایت تجارت گستر: کافیست هر آنچه را که می خواهید در گوگل سرچ کنید تا تمامی سایت های مرتبط با مقصود شما بنابر اولویت حرفه ای تر ها به پایین به شما نشان داده شود.

 
و سپس خرید آن به صورت مجازی و تحویل آن درب منزل.
 
پس بر اهمیت داشتن وب سایت حرفه ای در زمینه ی کاری خود که: همراه با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ باشد می توانید برندتان را به بالاترین جایگاه ممکن برسانید.
 
طراحی وب سایت تبریز برای جذب مشتری به کسب و کار شما اهمیت میدهد و آن را هدف قرار میدهد تا از تمامی رقبای شما پیشگام تر باشد همچنین میتوان گفت تجارت گستر به دلیل سابقه کاری بالا و کیفیت عالی در طراحی یکی از قوی ترین تیم های طراحی سایت در تبریز می باشد
 
به گونه ای که صاحبان مشاغلی که نیاز به سایت دارند: باید روانشناسی مشتریان خود را آنالیز کرده و متناسب با نیاز آن ها سایت شان را تزئین و طراحی کنند. مثلا اگر سایت شما در زمینه ی فروش بازی فعالیت دارد:
 
استفاده از اسلایدر های جذاب و گرافیکی
 
توضیحات کوتاه و بلند برای جذب مشتری
 
سهولت در خرید
 
مقایسه در خرید
 
قیمت مناسب و …
 
تا می توانید کاری کنید که مشتری شما پس از یک بار خرید از سایتتان هیچ وقت دیگر به سایت های مشابه رجوع نکند.

تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 2:12 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟
 

میلگرد ساده را می توان یکی از فرآورده های پر کاربرد فولادی دانست و شرکت های تولید کننده بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور این محصول را تولید و روانه بازار می کنند. معمولا این نوع از میلگرد ها دارای قطر 10 میلیمتر می باشند. بدین ترتیب قطر آنها بسیار زیاد نبوده و در صنایع سبک می توان از آنها استفاده کرد. معمولاً شرکت های تولید کننده، این نوع از میلگرد ها را به صورت شاخه ای تولید و روانه بازار می کنند. معمولا شاخه های تولید شده دارای طول 12 متر می باشند. برای حمل و نقل راحت تر این شاخه های 12 متری از وسط نصف شده و به 2 شاخه 6 متری نیز تقسیم می شوند. با توجه به قطر کم این نوع از میلگرد ها، هر چه طول آنها کمتر باشد، حمل و نقل آنها نیز راحت تر می باشد.

 
مراحل تولید میلگرد ساده به چه صورت است ؟
 
برای تولید این میلگرد ابتدا شمش را با استفاده از جک هیدرولیک در ردیف های مشخص در کوره هایی با دمای ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد قرار می دهند  و وقتی شمش ها داخل کوره قرار گرفتند به وسیله جریانات گردابی در دمای بالا جهت نورد آماده می شوند. شمش ها پس از رسیدن به دمای مورد نظر جهت نورد به خط تولید ارسال می شوند سپس شمش های پخته شده روی رول ها قرار گرفته و به طرف مرحله بعد هدایت می شوند.این فلز تقریبا صاف، بسته و به فروش می رسد. برای تهیه میلگرد ساده خود می توانید هم اکنون از طریق سایت ثامن تجارت و یا تماس با شماره های موجود در سایت اقدام به خرید کنید.
 
مرحله رافینگ در سه مرحله از قطر شمش ها کاسته و به طول آن ها می افزاید. و پس از مرحله رافینگ بدون گذراندن مراحل استندها که برای آجدار کردن میلگرد استفاده می شود به مرحله قیچی متراژ جهت برش میلگردهای تولید شده در طول های مشخص می روند. میلگردهای تولیدی در زیر گیوتین های بسته بندی طبق استاندارد ISIRI ایران برش داده شده و در مرحله آخر به صورت بندیل بسته بندی می شوند
 

تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 2:12 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


اولین سوال وب مستران همیشه این بوده است که آیا خرید بک لینک باعث پنالتی و جریمه میشود؟

 
بله اینگونه است ولی لینک گیری هنوز یک فاکتور مهم در راستای بهبود سایت و ارتقائ کلمات کلیدی برای هر سایتی میباشد!
 
پس چرا باید از لینک خریدن ترسید ؟
 
√ خرید لینک باید تخصصی باشد و یک متخصص توانایی انجام این کار را داشته باشد.
√ گرفتن لینک با کلمات کلیدی خود چالش های بسیار بزرگی دارد و هرگز خود این ریسک را نکنید.
 
خدماتی که ما ارائه میدهیم فقط مختص به لینک نیست و از فاکتورهای دیگر که باعث رتبه بندی برای هر سایتی میباشد را برای شما انجام خواهیم داد(بسته به نیاز سایت شما).
 
در ادامه کمی درباره بک لینک و ویژگی های آن برای شما دوستان عزیز صحبت میکنیم به این نکته توجه داشته باشید که سئو روز تنها مرجع رسمی خرید بک لینک تضمینی می باشد و تمامی پکیج های موجود در این سایت کاملا استاندارد و مطابق با الگوریتم های گوگل می باشد.
 
۱- بک لینک چیست ؟
 
هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند
 
۲- بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟
 
بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.
 
۳- آیا بک لینک ضررهایی هم دارد؟
 
بحث لینک بیلدینگ بسیار پیچیده هست.اگر مجموع بک لینک های شما، مصنوعی و بی کیفیت باشد، قطعا ضرر دارد.
 
گرفتن لینک :
 
گرفتن لینک یک راه قدیمی اما مناسب می باشد. با گرفتن لینک می توان رتبه بدست آورد اما یک روش خطرناک و پر ریسک می باشد که می تواند منجر به شکست شود.

تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 2:12 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


شرایط سنی تحصیل در آلمان

 
بطور کل محدودیت سنی برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمان وجود ندارد. اگرچه برخی رشته‌های معدود شرایط سنی تحصیل قائل شده‌اند اما برای تقریبا اکثر قریب به اتفاق رشته‌های تحصیلی شرایطی سنی تحصیل در آلمان وجود ندارد.
 
برخی رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در آلمان محدودیت سنی تا ۲۴ سال را اعمال خواهند کرد و همچنین تعدادی از رشته‌های کارشناسی نیز محدودیت سنی دارند. از طرفی یکی از مواردی که در خصوص شرایط سنی تحصیل در آلمان باید توجه داشت فاصله تحصیل بین دو مقطع تحصیلی یا اصطلاحا گَپ تحصیلی است. تحصیل در برخی رشته‌ها در دانشگاه‌های آلمان مستلزم این نکته خواهد بود که متقاضی گپ تحصیلی چندانی نداشته باشد.
 
در مقطع کارشناسی ارشد هم اگرچه محدودیت سنی خاصی وجود ندارد اما بیشتر دانشگاه‌های آلمان به پذیرش متقاضیان کمتر از ۳۰سال تمایل دارند مگر آنکه در گپ تحصیلی بین لیسانس و فوق لیسانس متقاضی به کار مرتبط مشغول بوده باشد. شرایط سنی تحصیل در مقطع دکترا در آلمان نیز تنها به بحث بورسیه تحصیلی باز می‌گردد و برخی دانشگاه‌های آلمان برای اعطا بورسیه تحصیلی شرایط سنی در نظر گرفته‌اند.
 
از کجا می توان در دوران دانشجویی کار پیدا کرد؟
 
این سوالی است که اکثر افراد در ذهن خود دارند و این امر نیز بسیار مهم است از همین رو موسسه حقوقی نادیا برای دانشجویانی که قصد تحصیل در آلمان را دارند در کنار تحصیل کار نیز فراهم میکند به نوعی که به تحصیل آنها ضربه ای وارد نشود و حتی باعث پیشرفت در تحصیل آنها نیز باشد.
 
سطح زبان مورد نیاز جهت تحصیل در آلمان
 
سطح زبان مورد نیاز برای تحصیل در آلمان B2 است. حتی برای تحصیل در رشته‌هایی که به انگلیسی ارائه خواهند شد بازهم دانش مناسبی در زبان آلمان (B2) اجباری است. اساسا برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمانی زبان نیاز به مدرک زبان آلمانی B2 دارید اما اگر فردی مدرک زبان B1 داشته باشد، از طرف دولت آلمان به این فرد اجازه داده خواهد شد تا یک سال برای اخذ مدرک B2 در این کشور بماند و دانش زبان آلمانی خود را ارتقا بخشد. طبعا برای رشته‌هایی که به زبان انگلیسی نیز تدریس می‌شوند می‌بایست دست کم نمره آیلتس شش و نیم داشت.

تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 2:12 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


كالسكه یکی از مهترین اقلام سیسمونی می باشد این وسیله بسیار مفید به شما این امکان را می دهد تا کودک عزیز خود را به راحتی حمل کنید نی نی مودسعی دارد تا با عرضه برندهاى کالسکه بچه با بهترین قیمت و کیفیت شما را در خرید یک کاسکه مناسب همراهی کند تمامی کالسکه های موجود در نی نی مود دارای تضمین اصالت كالا ، تضمین کیفیت و تضمین قیمت می باشند. اگر قصد خرید کالسکه خارجی نوزاد و کودک را دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما به شما بهترین گزینه را پیشنهاد کنند.
 
 
ویژگی های یک کالسکه مناسب

وزن سبک و راحتی حمل و نقل

تاشو بودن و قابلیت جمع شدن سریع
دارابودن چرخ های 360 درج
 قابلیت دوکاره که هم رو به مادر باشد و هم رو به محیط
دارا بودن سایبان تاشو
دارابودن قابلیت نصب کریر بر روی آن
دارابودن کمربندهای محافظتی از چند جهت
دارابودن سبد خرید در پشت یا زیر کالسکه
دارابودن ضمانت و گارانتی قطعات
 
 

تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 2:11 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


آمیرزا جدیدترین ساخته‌ی سازندگان باقلوا نشان داده که یک بازی ساده چه‌قدر می‌تواند سرگرم کننده شود،‌ عنوانی‌که در عین سادگی‌اش مفهوم حدس را برایتان خیلی راحت تعریف می‌کند، شما در این محصول با میرزاهای مختلفی رقابت می‌کنید، درواقع میرزاها در هر بخش در انتظار شما هستند تا رقابت حدس کلمات را با آن‌ها شروع کنید و سعی کنید آن‌ها را شکست دهید و پیروز میدان کلمات شوید،‌ اینکه شما به‌چه میزان توانایی رقابت و فکر کردن به بازی و کلمات بازی را دارید،‌ به خودتان بستگی دارد. البته این بازی حرفه‌ی ویژه‌ای نیاز ندارد و به راحتی در دسترس و قابل بازی کردن است.

بازی‌های بسیاری در ایران داریم که به سبک حدس کلمات پرداخته‌اند،‌ اما آمیرزا ویژگی متمایزش خاص بودن آن بین بازی‌های حدس کلمات در مارکت‌های کشورمان است، این ویژگی ایرانیزه بودن بازی برای ما است که از گرافیک تا موسیقی باعث شود به ذائقه‌ی خانواده‌های ایرانی خوش بیاید و از این‌رو تعداد کاربران هر روز بازی، بیشتر و بیشتر از قبل شود و رقابت چشمگیری بین این نوع بازی‌ها بوجود بیاید.

گیم‌پلی بازی آمیرزا حول محور سینی است که جلوی شما قرار دارد و باید با وصل کردن حروف به یکدیگر و مشاهده‌ی آن‌ها کلمات خاصی را تولید کنید که جواب مرحله‌ها هستند،‌ بازی یک‌سری کلمات اضافی هم دارد که اگر هرکدام از آن‌ها را پیدا کنید امتیاز ویژه‌ای از این طریق بدست میاورید که در روزی که نیاز دارید می‌توانید از این امتیاز برای استفاده‌ی شخصی و رد کردن مراحل در بازی بهره‌ببرید. آمیرزا برای تمامی سنین که توانایی خواندن و نوشتن دارند توصیه می‌شود، چرا که این اثر از آن دسته بازی‌هایی است که می‌توانید در اوقات بیکاری،‌ مترو و یا اتوبوس استفاده کنید و سرگرم پیدا کردن کلمات شوید.
دانلود بازی آمیرزا

بازی آمیرزا چند نکته‌ی طلایی از موفقیت را ازآن خود کرده است،‌ یکی از این موارد، تلاش تیم بازی‌سازی نردبان اندیشه را نشان می‌دهد که چگونه از بازی باقلوا و تجربیاتی که در حین این پروژه بدست آورده‌اند در تکمیل کردن آمیرزا و محبوب کردن آن استفاده کرده‌اند؛‌ تیم‌های بازی‌سازی می‌توانند با دیدی‌باز به این نکته‌ مسیر خود را بهتر از پیش جلو ببرند و از اتفاقات گذشته‌ی خود برای بهبود بازی جدیدشان استفاده کنند. این بازی در سیستم‌عامل اندروید به‌ راحتی قابل دانلود و نصب است.

بعد از گذراندن مراحل بازی آمیرزا سخت تر میشود اگر دوست دارید جواب های آن را بدانید به لینک روبرو بروید : دانلود جواب کامل آمیرزا

 


تاريخ : چهار شنبه 7 فروردين 1399 ساعت: 1:1 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


عقب‌نشینی طلا در بازار جهانی

  • عقب‌نشینی طلا در بازار جهانی

      اخباراقتصادی  ,خبرهای اقتصادی ,طلا

    طلای جهانی روز سه شنبه در پی رشد ارزش دلار که تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز ارزشمند را محدود کرد، کاهش یافت.

    به گزارش ایسنا، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۵ درصد کاهش یافت و به ۱۲۳۲.۳۱ دلار رسید.

    در بازار نیویورک، هر اونس طلا برای تحویل در آوریل، ۰.۴ درصد کاهش یافت و در ۱۲۳۳.۶۰ دلار ایستاد.

    شاخص دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزها ۰.۳ درصد رشد کرد و در ۱۰۱.۲۲ واحد ایستاد.

    شرکت “هرائوس متال منیجمنت” در یادداشت تحلیلی اعلام کرد آمار اقتصادی آمریکا در حال حاضر عامل تاثیرگذار بر قیمت طلاست. جانت یلن، رییس بانک مرکزی آمریکا اخیرا اعلام کرده است اقتصاد این کشور آماده افزایش نرخهای بهره است و اگر آمار اقتصادی، ارزیابی مذکور را تایید کند قیمت طلا در هفته ها و ماههای آینده تحت فشار قرار خواهد گرفت.

    مدیران پنج بانک فدرال منطقه ای آمریکا و همچنین جروم پاول، رییس هیات مدیره فدرال قرار است هفته جاری سخنرانی کنند و گزارش آخرین نشست بانک مرکزی روز چهارشنبه منتشر خواهد شد.

     لورتا مستر، رییس بانک فدرال کلیولند روز دوشنبه اظهار کرد اگر عملکردی اقتصادی به همین وضع ادامه پیدا کند، وی با افزایش نرخهای بهره در مقطع کنونی موافق است.

    طلا به افزایش نرخهای بهره آمریکا فوق العاده حساس است زیرا نرخهای بهره بالاتر به جذابیت سرمایه گذاری در این فلز که سوددهی ندارد لطمه می زند و در مقابل، از ارزش دلار پشتیبانی می کند.

    تقاضای سرمایه گذاران برای طلا از زمانی که در هشتم فوریه به بالاترین میزان در سه ماه گذشته رسید، اندکی ضعیف شده است. ذخایر طلای “اس پی دی آر گولد تراست” که بزرگترین صندوق سرمایه گذاری تحت حمایت طلا در جهان است، روز جمعه ۲.۴ تن کاهش یافت که نخستین کاهش در چهار هفته گذشته بود. همچنین آمار رسمی نشان داد سفته بازان هفته گذشته معاملات خرید طلا در بازار کامکس نیویورک را برای نخستین بار در سه هفته گذشته کاهش دادند.

    با این همه به گفته تحلیلگران، معامله گران طلا همچنین تحولات سیاسی اروپایی را کنترل خواهند کرد و به اخبار مربوط به انتخاباتهای آتی در کشورهایی مانند آلمان، فرانسه و هلند علاقه ویژه ای نشان می‌دهند. بازارها به این موضوع توجه دارند که آیا احتمال تجزیه بیشتر اتحادیه اقتصادی در اروپا مانند رای بریگزیت انگلیس در تابستان گذشته که به قیمت طلا رونق بخشید، وجود دارد.

    بر اساس گزارش رویترز، قیمت طلا از ابتدای سال ۲۰۱۷ تاکنون حدود هفت درصد رشد کرده است.

    در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری ۰.۵ درصد کاهش یافت و به ۱۷.۹۲ دلار رسید در حالیکه هر اونس پلاتین ۰.۶ درصد کاهش پیدا کرد و ۹۹۵ دلار بود. هر اونس پالادیوم با ۰.۵ درصد کاهش، ۷۶۸.۱۸  دلار معامله شد.


تاريخ : پنج شنبه 5 اسفند 1395 ساعت: 21:29 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


خرید مونوپاد یا monopad

یکی از روش های عکس برداری که در سال های اخیر گسترش بسیاری پیدا کرده است، عکاسی سلفی (Selfieمونوپاد می باشد. در این روش، عکاس خود اقدام به عکس برداری از خود و محیط اطراف می نماید. این روش عکاسی از چنان توسعه ای برخوردار شده که واژه سلفی (Selfie) هم اکنون یکی از واژگان دیکشنری آکسفورد می باشد. در این بین ابزاری که کاربر را در ثبت عکس های سلفی به شکلی موثر یاری می کند، مونوپاد (Monopod) می باشد.

در ادامه با فروشگاه اپل 360 به ادرس http://www.apple360.ir/52-monopad که یک فروشگاه اینترنتی محصولات و لوازم جانبی اپل است همراه شوید تا ضمن آشنایی با انواع مونوپاد، از راز و رمز خرید مونوپاد مطلع شوید.

مونوپاد به چه معنا است؟

واژه مونوپاد از دو بخش مونو (Mono) به معنی "تک" و پاد(Pod) به معنی "میله" تشکیل شده است که در واقع ابزاری است که با استفاده از آن و با کمک موبایل، تبلت و یا دوربین قادر به ثبت عکس های سلفی خواهید بود.

مونوپاد از چه اجزایی تشکیل شده است؟

مونوپاد، که گاهاً به آن مونوپد نیز گفته می شود، از اجزاء و قطعات مختلفی ساخته شده که کیفیت ساخت این قطعات تضمین کننده عملکرد مطلوب مونوپاد می باشد و لذا پیشنهاد می شود در زمان خرید مونوپاد کلیه این اجزاء را به دقت بررسی کرده و بهترین مونوپاد را خریداری نمایید.

دستهخرید مونوپاد می تواند از جنس هایی نظیر پلاستیک فشرده و یا فوم ساخته شده باشد. طراحی ارگونومیک این بخش از مونوپاد تضمین کننده راحتی کار با آن می باشد.

میله: این بخش از مونوپد عموماً از آلومینیوم ساخته می شود تا وزن کمتری داشته باشد. در برخی از مونوپاد ها از آلومینیوم سری 3000 استفاده شده که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

گیره: با استفاده از خرید مونوپاد این بخش، گوشی، تبلت و یا دوربین به مونوپاد متصل می شود. حداقل و حداکثر اندازه باز شدن گیره تعیین کننده امکان استفاده از مونوپاد برای گوشی و یا تبلت شما می باشد. بهتر است که گیره دارای پوشش ضد خش باشد تا به گوشی شما آسیب نرساند.

دکمه شاتر: فشرن این دکمه در زمان استفاده از خرید مونوپاد موجب عملکردن دوربین و ثبت عکس می شود. در برخی از مونوپاد ها دکمه شاتر روی قطعه مجزا و قابل جداسازی از مونوپاد قرار دارد. قابل جدا سازی بودن شاتر مونوپاد می تواند یک مزیت باشد، چرا که امکان استفاده از آن را حتی بدون نیاز به مونوپاد، فراهم می کند.

دکمه زوم:  در مونوپادهای حرفه ای دکمه هایی برای افزایش و یا کاهش زوم دوربین تعبیه شده است. این دکمه ها در گوشی هایی که فشردن دکمه افزایش و کاهش صدا موجب افزایش و کاهش زوم دوربین می شود، به خوبی عمل می کند در سایر گوشی ها می توان از اپلیکیشن های جانبی نظیر BTShutter استفاده نمود.

باتری داخلی: باتری به کار رفته در مونوپاد می تواند از دو نوع قابل شارژ و یا غیر قابل شارژ باشد. باتری های غیر قابل شارژ از متوسط ساعات کارکرد بالاتری برخوردارند اما پس از هربار اتمام شارژ می بایست تعویض شوند. باتری های داخلی قابل شارژ نیاز به تعویض نداشته و بعد از هر بار اتمام شارژ، می توانند مجدد شارژ شوند.

علاوه بر اجزای ذکر شده در بالا در برخی از مونوپادها اجزائی نظیر نشانگر وضعیت شارژ و یا جای پیچ جهت اتصال به سه پایه نیز وجود دارد که می تواند در مواردی کاربر داشته باشد.

معیارهای خرید مونوپاد کدامند؟

با وجود اینکه مونوپاد از تکنولوژی پیچیده ای برخوردار نمی باشد، دقت در انتخاب مونوپاد، می تواند تضمین کننده کارایی و دوام آن باشد. در ادامه برخی از معیارهای اساسی در انتخاب مونوپاد آورده شده است، که استفاده از آنها می تواند شما را در انتخاب بهترین مونوپاد موجود در بازار یاری نماید:

1.کیفیت و قیمت: کیفیت مونوپاد که عموماً با معیار دوم یعنی "قیمت مونوپاد" در تضاد است از بسیار با اهمیت بوده چرا که مونوپادهای بی کیفیت از دوام بسیار پایینی برخوردار می باشند.

2. وزن: یکی از معیارهای اساسی در انتخاب مونوپاد که کمتر مورد توجه قرار می گیرد وزن است. با توجه به اینکه مونوپاد اغلب با یک دست بکار گرفته می شود وزن زیاد آن می تواند موجب ایجاد لرزش و در نتیجه افت کیفیت عکس شود.

3. ابعاد: ابعاد کوچک مونوپاد در حالت جمع شده می تواند موجب افزایش قابلیت حمل آن شود. علاوه بر این حداکثر طول مونوپاد در حالت باز شده، معیار مهمی است که بهینه ترین طول 90 الی 110 سانتیمتر می باشد.

4. قابلیت: اینکه مونوپاد دارای قابلیت زوم، جدا سازی شاتر، امکان نصب روی سه پایه و یا باتری داخلی قابل شارژ می باشد یا خیر، از جمله معیارهایی است که در زمان خرید مونوپاد می بایست مورد توجه قرار گیرد.

5. طراحی: علاوه بر زیبایی ظاهری، طراحی ارگونومیکی دسته مونوپاد می تواند تضمین کننده راحتی کار با آن باشد.

با در نظر گرفتن این معیارها، آنچه که خرید مونوپاد از اپل 360 را جذاب می‌نماید این است که اپل 360 واردکننده مستقیم مونوپادهای عرضه شده در این فروشگاه بوده و با افتخار توانسته است با حذف تمامی واسطه‌ها و خرید مستقیم از کمپانی‌های تولیدکننده، بهترین قیمت مونوپاد را به مشتریان خود ارائه نماید.

 


تاريخ : چهار شنبه 24 آذر 1395 ساعت: 1:26 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا
برچسب‌ها: مونوپادخرید مونوپادمونوپد


۱.بک لینک چیست ؟ هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک backlinkshop.net می گویند

۲. بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟ بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.

۳. آیا بک لینک ضررهایی هم دارد ؟ اگر بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت نشود، باعث برخورد گوگل با سایت خاطی می شود.قبل از استفاده از بک لینک باید از سئو سایت خود اطمینان داشته باشید.

۴. استاندارد های ثبت بک لینک گوگل چیست ؟ در سایتهای مرتبط بک لینک ثبت شود. بجای درج بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود. (مثل بک لینک در سایتهای مقاله و شبکه های اجتماعی ) یکی از موارد مهم بک لینک، تنوع نوع بک لینکهاست (شبکه های اجتماعی، وبلاگ، ویکی، فروم ها و …..) شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار وب سایت خود استفاده کنید.با تهیه این پکیج ها گوگل رنک شما افزایش می یابد.

خرید بک لینک,بک لینک,فروش بک لینک
,بک لینک,بک لینک رنک ۹,بک لینک رنک ۸,بک لینک رنک ۷,بک لینک رنک ۶,بک لینک رنک ۵- خرید بک لینک قوی – خرید بک لینک ایرانی – خرید بک لینک دائمی – بک لینک ارزان

پکیج اول خرید بک لینک

 منبع : بک لینک شاپ


تاريخ : یک شنبه 7 شهريور 1395 ساعت: 18:37 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا
برچسب‌ها: بک لینک

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 15 صفحه بعد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: